Merhaba okurlar
Malum Katarın hali ortada dünyada yanlızlaştırılmaya çalışılan bir PETROL devi daha aslında senaryolara kimse yabancı değil ve olanlara kimse şaşırmıyor.Ama bizim itiraz ettiğimiz bir çoğumuzun ne işimiz var dediği bir olay bu KATAR meselesi
Peki tüm dünya bu ülkeye ambargo uygularken biz ne yaptık.Bizim markalar yerli üretimler falan GIDA olsun YEDEK PARÇA olsun İNŞAAT olsun hepsi sanki tek bir noktadan emir almış gibi gözlerini KATAR ' a çevirdi ve İnanılmaz bir destek kampanyası başlatılmış gibi yığın yığın ambargoya inat KATAR ' a yardım ve destek gönderdiler.
PEKİ SONUÇ NE OLDU ?
Sonuç ise yine herkesi hayrete düşürdü. KATAR kralı Şeyh Abdulaziz bin Ahmed çıktı Tüm Dünya basının önünde Körfez KARDEŞLİĞİNİN kendisi için bittiğini ve kardeş olsalar bunu yapmazlar kardeş kardeşe hiç bunu yaparmı diyerek konuşmasına
Bundan sonra bütün yatırımların ve yatırımcılarımın TÜRKİYE ile ortak çalışması gerektiğini Dünyada bir TEK TÜRKİYE ile ortak projeler yapılacağını ve KATAR daki İŞADAMLARININ tamamının TÜRKİYE ile ticaret yapacağını duyurdu.
BU NEDEMEK OLUYOR ?
Bu şu demek oluyor. HALK DİLİNDE PARA PARA PARA Siyaset dilinde PETROL ve DOLAR
bunun TÜRKİYE ye ne faydası olacak derseniz ENERJİ BAKANLIĞIN'dan bir okurumuz ile görüştüğümüz bu konuda şu sözleri duyduk
" Yapılacak olan bu yatırımlar ülkedeki PETROL'ün Varil fiyatını bi hayli etkiler özelliklede sebest piyasada ve akaryakıt sektöründe indirimler kurban bayramı öncesi süpriz olmayabilir "
Bu sanki güzel bir adım olmuş gibi takibe devam etmekteyiz .
SAYGILAR
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Write yorum