TBMM BAŞVEKİLİNDEN KATAR SORUNU İÇİN AVRUPA PARLEMENTOSUNA REST

Posted by   on

Okurlarımıza En Derinden Merhabalar gündemi sizler için takip edip analizlerimize tam gaz çalışmaya devam ediyoruz şu sıralar tüm medyanın yakından takip ettiği qatar sorunu malumunuz bu sorunla ilgili TBMM BAŞVEKİLİ AHMET AYDIN çok çarpıcı ve iddaalı açıklamalar da bulundu.

PEKİ NEDİR O AÇIKLAMALAR ? 

Açıklamaya geçmeden önce neden böyle bir açıklama yaptığına inceden değinmek gerekirse AHMET AYDIN ı sözcü tayin ettikleri biraz ayyuka çıkıyor gibi çünkü Avrupa Parlementosu Qatar a yapılan desteklerden rahatsız çünkü petrol rezevlerini kontrol etmek isteyen Berat Albayrak ile ABD li şirketler arasında baya baya sürtüşmeler geçiyor bazen siyasi bazende ticari sürtüşmelerden zararı hisseden Hükümet ilk gördüğü medya topluluğuna böyle bir demeç vererek rahatsızlığını belirtmek istemiş olduğu ap açık ortada şimdi o açıklamaya geçelim ; 

TBMM Başkanvekili Ahmet Aydın, "Amerika'nın, birçok batı ülkesinin dünyanın değişik yerlerinde üs kurmaları normalse bizim Katar'da üs kurmamız neden normal değil? Neden birilerini rahatsız ediyor? Türkiye'nin askeri nerede varsa barış için vardır" dedi.
Aydın, Kahta ilçesinde Küçük Sanayi Sitesi ziyareti öncesi gazetecilere yaptığı açıklamada, Türkiye'nin her gün büyümeye ve gelişmeye devam ettiğini, büyük hedefler doğrultusunda ciddi mesafeler aldığını belirterek ekonomide ve demokraside muasır medeniyetler seviyesine gelmeye çalışan büyük ve güçlü Türkiye'den rahatsız olanlar bulunduğunu ifade etti.

Anlaşılacağı üzere Türkiye Cumhuriyeti TÜRKİYE A.Ş OLMA YOLUNDA HIZLI ADIMLARLA İLERLİYOR. 

Önlerine çıkan engelleride hızlı ve kıvrak hareketlerle durdurmak için mücadele içerisindeler bu yolda tabiki dur demeye gücümüz yetmeyecek lakin Türk Milleti olarak halk olarak sadece vazifemizi yapmak vatandaşlık görevlerimizi yerine getirmek bu ülkenin bekası için yeterli değil gibi görünüyor. Olayları takip etmeye devam ediyoruz takipte kalın..

Saygılar ..

Hiç yorum yok:
Write yorum