DÜZCE BELEDİYESİNİN RABİA İŞARETİNE DÜZCE ÜLKÜ OCAKLARINDAN İNCE AYAR

Posted by   on

Merhaba

Dikkatimi çeken bir olayıda blogumuza taşımak istiyorum. Belkide medyada yer verilmeyen üzeri örtülen TARAFsızısız diyen TARAFların gizlediği örttüğü bir olayı sayfamıza taşıyalım.

Olay Düzce de medyana gelmiştir.Düzce belediyesi üzerine vazife olmadan tamamen yaranma ve yalanma iç güdüsü ile bir hareket yapıp anıtpark medyanına RABİA heykeli dikmiştir.Öncelikle şunu demek istiyorum bir heykel dikilecek ve bu TÜRKİYE nin sembolü gibi empoze edilecekse bu BOZKURT olmalıdır.

HANİ HEPİMİZ DİRİLİŞ ERTUĞRULUZ YA HANİ !! DİRİLİŞ MÜZİĞİ ÇALIP ARAPLAŞMAYLA TÜRKCÜ OLUNMAZ DEMEKTEN KENDİMİ ALAMIYORUM...

Gel gelelim olay mahalimize bunu gören yiğit gençler kimilerinin torbacı diye dışladığı kimilerinin serseri diye ters baktığı bu yiğitler içlerinden MUHSİN YAZICIOĞLU gibi nicelerinin çıkabileceği BOZKURT gençleri sindiremedi kabullenemedi ve harekete geçti .

SİZCE SONUÇ NE OLDU DERSİNİZ ?

Belediye bir karar aldımı bilinmez araba tapmaktan vazgeçerde yalanmaktan utanır ise kaldırır. Çünkü

Anıtpark'ta toplanıp heykelin bulunduğu kavşağa kadar yürüyen ülkücüler 'Bozkurt Türkün milli sembolü' sloganı attı. Ülkücüler, heykeli Ülkü Ocakları bayrağı ile kapattı.

Ülkücülerin yiğitlerinden yükselen seslerden biriside " BİR HEYKEL YAPILACAKSA EĞER BU YA BOZKURT OLACAK YAHUT ÇİFT BAŞLI KARTAL " şeklinde oldu. Umarız bu yalak olay daha büyük sorunlara neden olmadan belediye tarafından düzeltilir. 

TAKİPTEYİZ YANINIZDAYIZ YİĞİTLER..

Hiç yorum yok:
Write yorum