Aktarılan haberlere bakacak olursak Katar ile Türkiye arasında pembe rüzgarlar esmeye devam ediyor bizim İranla çok sıcak bir diplomasimiz olmadığı kesin fakat çerçeveyi genişletip baktığımkzda İran ile aynı saftayız.Belkide bu safta olmamızın Rusya'ya faydası vardır. Şuan için muamma ama derinlemesine analizler devam ediyor yeni yeni yazılar gelicek sizlerde fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.
Katar: Türkiye ile B planımız var
Katar Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman el-Sani, Katar’a yönelik ekonomik boykotun devam etmesi durumunda B planlarının hazır olduğunu söyledi.
Katar Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman el-Sani, Katar’a yönelik ekonomik boykotun devam etmesi durumunda B planlarının hazır olduğunu ve bu planın Türkiye, Kuveyt ve Umman’ın desteğine dayandığını söyledi.
Şeyh Muhammed, uçuşlar için gerekli geçişler için de İran’ın kolaylıklar sağladığını belirtti.
KİMSE İÇİŞLERİMİZE KARIŞAMAZ
Dışişleri Bakanı, “Kimse benim içişlerime karışamaz. El Cezire ve Katar’ın bölgesel konulardaki dış politikası Katar’ın iç işleridir. Ve biz içişlerimiz hakkında müzakere etmeyeceğiz dedi.
Hiç yorum yok:
Write yorum