ODTÜ REKTÖRLERİ O SKANDALA ANINDA YANIT VERDİ VE YALANLADI

Posted by   on

Malümunuz son günlerde sosyal medyada facebook twitter instagram gibi platformlarda ODTÜ de yapılan karma tualet afişi yer almıştı. Milletimizin ağır eleştirisine maruz kalan ODTÜ ve yönetimi sosyal medyada bir çok söz ve resim ile eleştirilmiş dünya ülkelerinin üniversiteleri uzaya giderken kendileri WC ye gidiyor gibi hakaretlere maruz kalmışlardı.

BUNLARA YANIT ODTÜ DEN GECİKMEDİ

Rektörler bir araya gelerek açıklamada bulundurlar ve konuya açıklık getirmek için mücadele ettiler bir çok medya platformunda bahsi geçen rektörlerin o sözleri :

KESİNLİKLE UYGUN GÖRÜLMEDİ
Üniversitedeki 400 öğrencinin üniversitede cinsiyetsiz tuvaletlerin de yapılması yönünde imza topladığını ifade eden yetkililer, "İmza atanlardan bazılarıyla biz de görüştük. İmza verenlerden bir kısmı, 'Bizden istediler, biz de imza verdik.' dediler. Bu imzalar, Fen Edebiyat Fakültesi Dekanlığına verildi. Ama bu talep görüşüldü, konuşuldu ve ODTÜ yönetimi tarafından kesinlikle uygun görülmedi." ifadesini kullandı.
ODTÜ yetkilileri, medya organlarında yer verilen "Bu binadaki tuvaletlerin hepsi 400+ öğrencinin talebiyle cinsiyetsizleştirilmiştir" ifadelerinin yer aldığı pankartın ise binaya öğrenciler tarafından asıldığını kaydetti.
YORUM SİZİN DEĞERLİ DOSTLARIM..

Hiç yorum yok:
Write yorum