Merhaba Okurlar
Medyada yer alan bir yazı dikkatimizi çekti bugün ABD li bir yazar olan Eski Pentagon yetkilisi ve Neo - CON Michael Rubin yazmış ÜZERİNE VAZİFE YA CİA AJANININ
Ülkede ki demokrasi arayışları Türkiye'nin ortadoğuda ki dengesiz adımları ve RECEP TAYYİP ERDOĞANIN tutarsız yönetiminin eseri olarak Türkiye bu çıkmazdan tek parça çıkmayabilir.Olası bir Kürt ayaklanmasında Ülkeyi bölünmelere götürebilir. Bu sebele ABD nin uzun menzilli hava araçları IRAK SURİYE ve ROMANYA ya konuşlandırılabilir.
RUBİN SEN KİMSİN ?
Bu rubin dediğimiz adam George Bush lardan tutun da CİA nın en üst yönetimlerne kadar varan bağlantılarda bulunan Ortadoğu hakkında bir çok entrika yazan bir yazardır.Googlede detaylı araştırmayı rahatlıkla yapabilirsiniz.
Şimdi bu ne demek istemiş aslında yerinde bir analiz yapmış mevcut kojöktürde Türkiye'nin böylesine bir Kaos ortamından Eski yönetimler kesinlikle tek parça çıkamayabilirdi.
NEDEN Mİ ?
Çünkü basiretsiz yöneticiler tarafından yönetilen kurumlar olası bir HAREKAT ta sahipsiz bırakılır.O kurumlara CİA kafasına göre atamalar yaptırır ve mevcut kaynakları tükettirerek yeni bir Kredi açtırır bu şekilde ekonomik ve politik olarak Türkiye üzerindeki eski gücü yeniden elde ederdi.Sonrada derdiki şu bölge şunlara ait olsun bu bölge bunlara ait olsun.
Ama siz sanıyormusunuz TÜRKİYE sahipsiz ? Türkiye yi sadece RECEP TAYYİp ERDOĞAN mı yönetiyor ?
Tabiki de HAYIR. bu ülkenin artık gizli kalmayan bir gerçeği var binlerce yıldır bağlı olduğu kökenlerden gelen stratejik kurumlar içerisinde kök salmış gerçek yöneticileri var oylar alarak başa gelipde o yöneticilerden destur almayan zaten bu kadar fevri çıkışlar yapamazlar.
PEKİ BU YÖNETİCİLER DAHA ÖNCE NERDELER Dİ ?
Şöyle ki bu yöneticiler daha önceler bir abluka altındaydı ayak takımı dediğimiz kişiler tarafından yanlış kararlar alındırılarak yahut verilen kararları yanlış işleme geçirerek kısırlaştırma çabasına girmişlerdi.Lakin RECEP TAYYİP ERDOĞAN belki isteyerek belki istemeyerek bu kısırlaştırılmaya çalışılan kabineyi kabuğundan çıkmasına yardımcı oldu ve mutlak gücü ve stratejiyi ele alınca RECEP TAYYİP ERDOĞAN yönetimindeki ülkeyi doğru bir çizgiye sokmayı başardı.
HA elbette çatlaklar oluyor ama şöyle değerlendirmek gerekirse bu kabine uyanmış olmasa ne FETÖ ne ERGENEKON operasyonları olurdu.ÇÜNKÜ bu yapılar dış bağlantılı ajan yetiştiren yerleştiren yapılardı.
ERGENEKON yapısı bire bir İSRAİL LOBİSİ BAĞLANTILI
FETÖ yapılanması ise CİA nın Türkiye üssüydü bunlar her geçen gün dahada ayyuka çıkmaktadır.HA ŞUNUDA YAZMADAN EDEMEYECEĞİZ DARBE MARBE BİZİ İLGİLENDİRMİYOR BİZ GEREK SAYFAMIZDA GEREK ARKADAŞ ORTAMINDA 2002 DEN BU YANA FETÖ NÜN ÖRGÜT OLDUĞUNU BELGELEMİŞ SAVUNMUŞ KİŞİLERİZ.
TABİ bizler bunu bir taraflarımızdan uydurmadık. Çalışdık ve yeri geldi sızarak öğrendik.Velhassıl kelam yazımızı ilk etapda kısa tutalım. sonuç bu ABD li bir Deyyus yazdı diye biz bölünmeyiz aksine o adamı da böleriz ilerleyen günlerde bakın nasıl o adam ezilecek...
SAYGILAR...
ABD Lİ YAZAR ESKİ PENTAGON YETKİLİSİ RUBİN " TÜRKİYE BÖLÜNEBİLİR " SENİN NE HADDİNE RUBİN !
Category:
abd li yazar rubin, abd pentagon, abd türkiye, amerika, cia, israel, israil, mossad, ortadoğu, pentagon yetkilisi rubin, türkiye, türkiye parçalanmış, usa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Write yorum