IRAK IŞİD ' in SONUNU HAZIRLADIĞINI SÖYLÜYOR BARZANİ ORALI BİLE DEĞİL OYUNA BAK OYUNA

Posted by   on

Merhaba okurlarımız

Son dakika ajansımızdan geçen bir haber gözümüze çarptı IRAK BAŞBAKANI pardon BOŞBAKANI HAYDAR İBADİ ışid ' in sonunu getirdiğine inanıyor yada inandırılmış CİA ajanları ile yaptığı görüşmede heralde senin hatrına biz ışid i beslemeyiz dediler. Artık tüm dünyanın başbakan olarak kabul etmekte güçlük çektiği IRAK' a AMERİKA tarafından getirilen demokrasinin başbakanı kalkıyor tasma sahiplerinden habersiz bu açıklamayı yapıyor buna kim inanır ancak KADİR İNANIR.

Soğuk espirileri bir tarafa bırakıp olayımıza geçmek istiyorum.Olay şu ABD bu şahıs tarafından ortadoğuya bir mesaj veriyor benimle iyi geçinirseniz bakın IRAK taki ışid sorununa bir çözüm oluşturabiliriz. Bu mesaj bir yerde TÜRKİYE yi ilgilendiriyor çünkü IRAK ta toprak bütünlüğünün bozulması halinde Musul ve Kerkük ü IRAK tan talep edebilcez zaten tüm bu oyunlar 2023 senaryolarının ön yazısı değilmi ?

PEKİ NE DEMİŞ HAYDAR İBADİ BASINDAN ALINTIYLA BİR OKUYALIM ?

Başbakanlık ofisinden yapılan açıklamaya göre İbadi, geçen yıl temmuz ayında başkent Bağdat'ın El-Karade Mahallesi'ndeki bombalı saldırıda hayatını kaybedenlerin yakınlarıyla bir araya geldi. Açıklamada, İbadi'nin "Güvenlik güçlerimiz terör örgütü IŞİD'in askeri yönden gücünü zayıflatıp sonunu hazırladı. Ne dünyevi ne de uhrevi kurallara riayet eden bu terör çetelerinden daha güçlü olduğumuzu gösterdik" şeklindeki sözleri yer aldı.

'SALDIRI, BAĞDAT'TAKİ HAYATI YOK ETME GİRİŞİMİYDİ'

Örgütün bulduğu her açığı da kullandığına dikkati çeken İbadi ancak istihbarat birimlerinin birçok eylem planını boşa çıkardığını belirtti. IŞİD'in geçen yıl düzenlediği kanlı saldırının amacına dikkati çeken İbadi, Karade'de işlenen suçun perde arkasında Bağdat'taki hayatı yok etme girişimi olduğunu kaydetti.

Örgüt, 3 Temmuz'da Karade Mahallesi'ndeki bir alışveriş merkezine bombalı araçlarla düzenlediği intihar saldırıları sonucu 300'den fazla sivil hayatını kaybetmişti

Olay bu yani kayda değer bir şey söylemediğini sizlerde okumuş bulundunuz. Bu açıklamaların amacı Türkiye'nin dikkatlerini IRAK topraklarına çekmek NEDEN ?

Çünkü orda Terör var Çünkü Orda çıkmaz sokaklar var istiyorlar ki Türkiye o batağa tekrar saplansın  ama görünen o ki Türkiye Artık o bataklıklara Girmez gibi.

Hadi Eyvallah ..


Hiç yorum yok:
Write yorum