TRABZON MAÇKA PARKI TERÖR SALDIRISI PKK KARADENİZ BÖLGESİNE Mİ GİRDİ ?

Posted by   on

Merhaba okurlar

Öncelikle bayram günü şu gündeme oturan hain lanet pislik saldırı hakkında buradan lanetlerimi bildirir yaralı yiğitlerimize şifa ailelerine şu aziz mübarek gün sabır diliyorum. Gelelim konumuza

TRABZON YENİ TERÖR BÖLGESİ Mİ ?

Tabiki de HAYIR !

Ama detay var nasıl bir detay var bilindiği üzere arazi ve bitki örtüsü sebebi ile TRABZON yaylaları gizlenmeye elverişli nitekim yıllardır TRABZON DA kabadayılık yapmış adam vurmuş kişilerin polisten askerden saklanmak için yayla evlerini tercih ettiğini biliyoruz.Çoğu kezde bu tarz kişiler ile sohbet şansımız bulundu.

Olayımı şu sokaktaki mafya bile bunu bilirken orda saklanırken PKK gibi çok uluslu bir TERÖR örgütü neden bu durumdan mahrum kalsın özellikle de SAĞ milliyetci olarak empoze edilmiş fakat en azılı solcuların bu memleketlerden çıktığı ayrıntısıda gözden kaçmış değildir heralde belkide yıllarca en milliyetci kesim olarak bilerek empoze edildi medya tarafından.

Tabi ordaki vatandaş bu empozeye katıldı çoğu kişi hakkını vere vere milliyetcidir.

LAKİN ortada bir yanlış var En azılı Komün rejimciler Devrimciler buralardan çıkıpda en sağlam milliyetcilerde orada olamaz en azından halk olarak değil ama seçilmiş olarak orda olamaz.

PKK nın da oralarda saklandığına şaşırmamamız lazım çünkü ne zaman KARADENİZ ve PKK yanyana getirilse hemen medyalara oranın halkının eli silahlı görüntüleri servis edilir.


EEeee ELİ SİLAHLI BİR TEK ORASIMI ? İÇ ANADOLUDA TEKSASLAR VAR ??

Neden diğer vilayetler değilde o bölgenin insanını eli silahlı empoze ederler acaba gizli bir şeyler mi saklanıyor. RUM PONTUS dan miras topraklarda.SİLAH dönmesi dediğimiz RUM dan Müslümana devşirilenler değilmiydi en müslümanlar sonradan yaylalarda ayaklananlar.

Eee peki bu PKK Asaladan devşirme değilmiydi ? Ermeniler RUM lar ile ortak çalışmadılarmı isyan yıllarında şimdi ne değildi sadece tarih değişti devşirilende devşirende halen aynı okurlar biraz değdirmiş olabiliriz ama inanın olay bu zaman mekan değişse bile insanlar kavgalar ve hırslar değişmes sadece renkler değişir.

YAZIMIZIN SONUNA GELMİŞKEN Tekrar Tekrar oradaki Saldırıda Yaralanan Askerlerimize Acil Şifaler Diliyorum.

SAYGILAR ..

Hiç yorum yok:
Write yorum